FredvanNeerven.reismee.nl

1e etappe Pieterpad

Van Swolgen naar Venlo ( 22 km. ).

Het Pieterpad loopt van Meerlo tot het veer in Grubbenvorst door de Gemeente Horst aan de Maas en daarmee bijna ( Schuitwater 5 km. ) door mijn achtertuin. Om die reden en het feit dat in Zuid-Limburg de route en omgevingniet veel afwijkt van het eerder gelopen Pelgrimspad, zijn er van het Limburgse deel van het Pieterpad alleen foto's toegevoegd van de afsluitende etappe van Valkenburg naar de Sint-Pietersberg in Maastricht.

De eerste foto's zijn van het traject Tolkamer-Doetinchem dat Paul ook heeft meegelopen om de logistieke problemen van het OV in deze streek te vereenvoudigen.

Overigens heb ikhet Pieterpad in 1 jaar en in alle 4 de jaargetijden gelopen.

In 2010 hebben Ans en ik het nog eens dunnetjes overgedaan door het Fietserpad (de fietsvariant van het Pieterpad ) van Eijsden naar Pieterburen te fietsen.

Tot slot, de 'verhalen' beperken zich tot een opsomming van datum en afstand omdat ik van mijn wandelingen geen echt logboek opmaak. Voor mij (en daarmee ook voorde bezoekers van deze site)zeggen foto's veel meer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!